dilluns, 5 de juny del 2017

Un sant Jordi molt divertit

El divendres, a l'escola, vam celebrar una mica la diada de sant Jordi. La meva classe,la de 6è, va fer una petita representació de la llegenda a tota l'escola.
En primer lloc, en Josep, el tutor de 6è, va fer uns grups (jo penso que eren molt equilibrats) de nens i nenes variats. Ningú es va queixar, és a dir; tothom hi estava d'acord. En Josep, quan va tenir els grups fets, ens va dir que hauríem de fer una representació sobre la felicitat. Hi havia nens que volien la llegenda de sant Jordi, la tradicional, altres volien el conte però modificat, i altres volien el de la felicitat. Malgrat tot, ens vam posar d'acord i vam decidir fer el conte de sant Jordi però modificat. Així mateix, tots els grups van començar a fer el seu propi conte. Acte seguit, tots els nens van assajar molt decidits i a ensenyar-li a en Josep el que havien fet. En resum, havíem practicat molt.
Per fi va arribar el gran dia, tothom tenia vestit. Tots estaven disposats a sortir. Jo estava molt nerviosa, era com si hagés caigut en un gorg molt profund i no en pogués sortir, però tenia el recolzament dels meus amics. A tall de cloenda, vaig passar un dia fantàstic.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada